Rower szosowy - Giant TCR Advanced Pro Disc 0 AXS 2022 - SRAM Force eTap AXS - STAN - BARDZO DOBRY
STAN - BARDZO DOBRY
Rower kompletny
W 100% bezpieczny
- Opony i hamulce noszą ślady użytkowania, które nie wpływają na prawidłowe funkcjonowanie roweru.
- Elementy dekoracyjne (uchwyty, pedały itp.) wykazują niewielkie lub żadne ślady użytkowania.
- Produkt może mieć niewielkie wady kosmetyczne: ślady użytkowania, zadrapania, wgniecenia, zwłaszcza na ramie. Opakowanie może być uszkodzone lub może go brakować.
CHARAKTERYSTYKA
Wydajność
- Przerzutka tylna : SRAM Force eTap AXS
- Mechanizm korbowy : 2 / 48-35
- Kaseta : 12v / 10-33
Poids
- Koła : Giant SLR 1 42 Carbon Disc WheelSystem
- Przybliżona waga : 7,3
Gwarancja: Rower został odnowiony i jest objęty gwarancją Tuvalum.
PUNKTY KONTROLNE
Wszystkie nasze produkty używane zostały sprawdzone, zregenerowane i naprawione przez naszych techników. W Tuvalum opracowaliśmy unikalny system certyfikacji z ponad 100 punktami kontrolnymi, w tym :
Kontrola strukturalna
- Rama nie ma pęknięć, rys, wgnieceń ani uszkodzeń strukturalnych.
- Mostek, korby, kierownica, przednie i tylne obręcze, przednie i tylne przerzutki, przedni widelec nie mają uszkodzeń strukturalnych.
- Sztyca podsiodłowa ma wystarczającą długość i nie ma uszkodzeń strukturalnych.
- Brak luzów lub nieprawidłowych wibracji.
- Komponenty wolne od korozji.
- Stan siodełka jest prawidłowy.
- Stan powłoki lakierniczej jest prawidłowy i bez większych uszkodzeń.
- Dźwignie hamulca i manetki nie mają większych uszkodzeń estetycznych.
- Osłona suportu i wsporniki łańcucha są wolne od uszkodzeń.
Układ kierowniczy
- Sprawdzono układ kierowniczy (stan, skręcanie, smarowanie, luz).
- Stan kierownicy.
- Łożyska kierownicy bez luzów i skrzypienia.
Przekładnia
- Działanie przekładni.
- Stan kół łańcuchowych.
Hamulce
- Regulacja układu hamulcowego.
- Grubość przednich i tylnych szczęk/klocków hamulcowych.
- Działanie przedniego i tylnego hamulca
- Grubość przedniej i tylnej tarczy hamulcowej.
- Sprawdzanie napięcia przewodów.
Koła
- Stan opon z przodu i z tyłu
- Łożyska piasty przedniej i tylnej
- Stan kół/obręczy.
- Koła wycentrowane i wyregulowane do offsetu 0-.5mm.