Wysokie osiągi na każdym etapie gry. Uretanowa, 3-częściowa piłka zapewnia sprawdza się podczas całego przebiegu rozgrywki.
Wydajny, kauczukowy rdzeń nadaje piłce bardzo duże prędkości. Uretanowa powłoka zapewnia miękkie uderzenie i niezrównaną kontrolę na greenie.
Zalety produktu
-
Dystans
Rdzeń: wysoka sprężystość, maksymalny zwrot energii, maksymalna prędkość.
-
Miękkość
Uretanowa powłoka generuje maksymalny backspin, co przekłada się na kontrolę.
-
Kontrola
Miękkie, lecz wyraźne czucie dostarcza graczowi precyzyjną informację zwrotną.
Opis produktu
DLACZEGO WARTO UŻYĆ PIŁKI 3-CZĘŚCIOWEJ?
Piłka Tour 200 to piłka dla graczy zaawansowanych. Oczekuje się, że piłka taka będzie mieć długą trajektorię przy drivingu i będzie bardzo szybko zatrzymywać się przy atakowaniu greenu. Te cechy są jednak przeciwstawne. Do drivingu potrzebna jest piłka, która szybko odbija się od lica drivera i ma niewielki backspin (rotację wsteczną). Z kolei przy uderzeniu wedge potrzebny jest maksymalny backspin. W tym celu należy użyć piłki 3-częściowej.
3-CZĘŚCIOWA PIŁKA
Rdzeń gwarantuje początkową prędkość piłki, natomiast powłoka z uretanu w kontakcie z rowkami na licu generuje backspin. Warstwa pośrednia z surlynu łączy rdzeń z uretanową powłoką. Umożliwia precyzyjne wypracowanie stosunków między odległością, miękkością uderzenia i kontrolą.
KLASYCZNA CZY BROKATOWA?
Piłka Tour 900 jest dostępna w 2 kolorach: białym oraz żółtym. Żółta piłka Tour 900 z ładnym, brokatowym wykończeniem, które wyraźnie odbija się na tle pola.
Celuj dokładnie
Na wszystkich piłkach Inesis z gamy znajduje się nowo zaprojektowana linia ułatwiająca celowanie. Zapewnia większą skuteczność, a jednocześnie nie przeszkadza, jeśli się z niej nie korzysta. W połączeniu z nowymi putterami Inesis daje to niesamowite efekty!
JESZCZE ŁADNIEJSZA PIŁKA
Piłka Tour 900 jest dostępna w nowym kolorze "ice blue". To biel o lekko niebieskawym odcieniu. Nadal jest to oczywiście biała piłka, ale w porównaniu do poprzedniej wersji różnica jest mocno widoczna i podkreśla charakter premium modelu Tour 900. Zmieniło się także oznakowanie na piłce. Cyfra jest w kolorze czarnym - to normalne znakowanie dla piłek o kompresji rzędu 90/95 (w wypadku piłek o kompresji powyżej 100 cyfra ma kolor czerwony).
POROZMAWIAJMY O OSIĄGACH
Nowy model Tour 900 został wybrany do testów przeprowadzanych co 2 lata przez MyGolfSpy.
DRIVER 115 mph
Driver / 115 mph: Tour 900 2021 / prędkość piłki: 167,47 mph / odległość: 341 jardów169,12 mph / odległość: 342 jardy
Pro V1 / prędkość piłki: 169,87 mph / odległość: 340 jardów
IRON ŚREDNI 87 mph
Tour 900 2021 / backspin: 7997 rpm / odległość: 163,62 jarda
Tour 900 2024 / backspin: 7997 rpm / odległość: 169,86 jarda
Pro V1 / backspin: prędkość piłki: 7439 rpm / odległość: 172,22 jarda
Wedge
Tour 900 2021 / backspin: 5985 rpm / odległość: 29,44 jarda
Tour 900 2024: backspin: 5793 rpm / odległość: 30,08 jarda
Pro V1 / backspin: 5600 rpm / odległość: 30,18 jarda
Konserwacja
Piłkę należy czyścić możliwie jak najczęściej i w miarę możliwości przed każdym uderzeniem, zarówno na tee, jak i na greenie. Sprawdzaj często stan piłki, ponieważ ma on wpływ na lot i precyzję uderzenia.
Opis techniczny
Konstrukcja: trzyczęściowa. Powłoka zewnętrzna: TPU uretan (elastomer).
Warstwa pośrednia: surlyn (jonomer)
Rdzeń: kauczuk.
Kompresja: 90
Liczba dimpli: 322
Testy
Aby zapewnić najwyższą jakość techniczną naszych piłek, poddajemy je następującym testom:
NA ODLEGŁOŚĆ, MIĘKKOŚĆ UDERZENIA, KONTROLĘ NA GREENIE I TRWAŁOŚĆ POWŁOKI ZEWNĘTRZNEJ.
Testy te są przeprowadzane przez ekspertów, a także w laboratorium przy użyciu robotów.
Zatwierdzony przez
Wierzymy ocenie i opiniom golfistów na temat naszych produktów. Bierzemy pod uwagę opinie i oceny wystawione na stronie internetowej i jeśli klienci nie są usatysfakcjonowani - zaczynamy działać! Poniżej znajdziesz opinie naszych klientów o produkcie. Będzie nam miło, jeśli weźmiesz udział w udoskonalaniu naszej oferty i podzielisz się swoimi uwagami.