Reset do ustawień fabrycznych hulajnogi – kiedy warto to zrobić?
Niekiedy zdarza się, że sprzęt odmawia nam posłuszeństwa z różnych przyczyn. W przypadku hulajnóg elektrycznych część z ich może leżeć w błędach oprogramowania. By się ich pozbyć, warto przystąpić do zresetowania hulajnogi. Jak to właściwie zrobić?
Pierwszym sposobem na reset jest po prostu wyłączenie i włączenie sprzętu. Wystarczy w większości modeli po prostu nieco dłużej przytrzymać przycisk zasilania, by ją wyłączyć i następnie ponownie ją uruchomić. Taki reset pozwoli poradzić sobie z prostymi błędami, które powinny zniknąć po tym podstawowym rodzaju zrestartowania sprzętu.
Wiele modeli posiada także funkcję resetu z poziomu aplikacji mobilnej, za pomocą której użytkownik może kontrolować stan swojego urządzenia. Niekiedy jednak konieczne jest wykonanie twardego resetu, czyli przywrócenie hulajnogi do ustawień fabrycznych. Kiedy warto to zrobić?
1. W przypadku, gdy hulajnoga ma problem z połączeniem Bluetooth.
2. W momencie, gdy hulajnoga niekontrolowanie zatrzymuje się.
3. W chwili, gdy pojawiają się błędy w oprogramowaniu, a hulajnoga nie reaguje na polecenia.
4. Gdy chcesz sprzedać lub kupić używaną hulajnogę.