Rower szosowy - Trek Émonda SL 7 - 2020 - Shimano Ultegra Di2 - Rozmiar : 56
STAN - Dobry
Rower kompletny.
W 100% bezpieczny.
- Opony i hamulce noszą ślady użytkowania, które nie wpływają na prawidłowe funkcjonowanie roweru.
- Produkt może mieć niewielkie wady kosmetyczne: ślady użytkowania, zadrapania, wgniecenia, zwłaszcza na ramie. Opakowanie może być uszkodzone lub może go brakować.
CHARAKTERYSTYKA
Wydajność
- Przerzutka tylna : Shimano Ultegra Di2
- Mechanizm korbowy : 50/34
- Kaseta : 11v / 11/30
- Hamulce : Shimano Ultegra BR-R8070
- Korba : Shimano Ultegra FC-R8000 - 172,5mm
Waga
- Koła : Bontrager Aeolus Pro 3 Carbon
- Przybliżona waga : 7,62
Gwarancja: Rower został odnowiony i jest objęty gwarancją Tuvalum.
- Niektóre komponenty mogły zostać wymienione
- Niektóre uszkodzenia kosmetyczne mogą nie być widoczne na zdjęciach.
- Może brakować niektórych zaślepek
- Pedały nie wchodzą w skład zestawu
PUNKTY KONTROLNE
Wszystkie nasze produkty używane zostały sprawdzone, zregenerowane i naprawione przez naszych techników. W Tuvalum opracowaliśmy unikalny system certyfikacji z ponad 100 punktami kontrolnymi, w tym :
Kontrola strukturalna
- Rama nie ma pęknięć, rys, wgnieceń ani uszkodzeń strukturalnych.
- Mostek, korby, kierownica, przednie i tylne obręcze, przednie i tylne przerzutki, przedni widelec nie mają uszkodzeń strukturalnych.
- Sztyca podsiodłowa ma wystarczającą długość i nie ma uszkodzeń strukturalnych.
- Brak luzów lub nieprawidłowych wibracji.
- Komponenty wolne od korozji.
- Stan siodełka jest prawidłowy.
- Stan powłoki lakierniczej jest prawidłowy i bez większych uszkodzeń.
- Dźwignie hamulca i manetki nie mają większych uszkodzeń estetycznych.
- Osłona suportu i wsporniki łańcucha są wolne od uszkodzeń.
- W przypadku niektórych naszych rowerów możliwe jest, że rama została przemalowana wyłącznie ze względów estetycznych, z powodu powierzchownych śladów na oryginalnym lakierze. Gwarantujemy, że struktura ramy nie została uszkodzona.
Układ kierowniczy
- Sprawdzono układ kierowniczy (stan, skręcanie, smarowanie, luz).
- Stan kierownicy.
- Łożyska kierownicy bez luzów i skrzypienia.
Przekładnia
- Działanie przekładni.
- Stan kół łańcuchowych.
Hamulce
- Regulacja układu hamulcowego.
- Grubość przednich i tylnych szczęk/klocków hamulcowych.
- Działanie przedniego i tylnego hamulca
- Grubość przedniej i tylnej tarczy hamulcowej.
- Sprawdzanie napięcia przewodów.
Koła
- Stan opon z przodu i z tyłu
- Łożyska piasty przedniej i tylnej
- Stan kół/obręczy.
- Koła wycentrowane i wyregulowane do offsetu 0-.5mm.