Skład
Struktura 60 TPI.
Z zewnątrz: guma.
Wewnątrz dodatkowa warstwa gumy pod taśmą antyprzebiciową i od brzegu do brzegu.
Nylonowa siatka o zwiększonej gęstości w całej oponie, aby ograniczyć przebicia i przyszczypnięcia.
Wymiary
38x622 / 700x38.
Porady dot. pompowania
W przeciwieństwie do opon samochodowych, opony rowerowe pompuje się regularnie.
Zalecamy utrzymywanie ciśnienia w oponie między 3 a 5,5 barów.
Niedopompowana opona mocno ogranicza wydajność roweru, a tym samym wymaga włożenia większego wysiłku, a także zwiększa ryzyko przebicia.
Przy 3 barach rower będzie wygodniejszy, ale mniej wydajny, a przy 5,5 barach będzie na odwrót.
Co zrobić w razie przebicia opony?
W przypadku przebicia częste jest, że odłamek, który spowodował przebicie (odprysk szkła, kolec, ...) wbije się w gumę i w niej pozostanie.
W takim przypadku, nawet po wymianie dętki, znów zostanie ona przebita.
Zalecamy uważne obejrzenie opony z zewnątrz i wewnątrz przed wymianą dętki i ponownym zamontowaniu opony na obręcz.
Podczas montażu zwróć uwagę na kierunek toczenia koła (strzałka do przodu).
Gwarancja
2
Skład
Część główna: 20.0% Poliamid, 30.0% Guma lateksowa, 30.0% Lateks kauczuku styrenowo-butadienowego, 20.0% Stal nierdzewna
Ograniczenia
Nieodpowiednie na śnieg i oblodzenie.
Testy
Nasze opony testowane są w wyspecjalizowanym, uznanym laboratorium WHEEL ENERGY.
https://wheelenergy.com/bicycles/
Testujemy odporność na ścieranie i przebicia w porównaniu o opon uznanych na rynku.
Porady dotyczące konserwacji
Nie prać.
Nie należy czyścić na sucho.
Nie prasować.
Nie suszyć w suszarce bębnowej.
Wybielanie wykluczone.