rockrider

Rower elektryczny górski MTB Rockrider E-EXPL 520 S 29"

Kod produktu: 8649390

4,3 (242)

13 999,00 zł

1399,90 zł x 10 rat

Oblicz ratę

Rozmiar: S - 150-164 cm

Otrzymaj +13999 pkt za zakup tego produktu 

Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon

Kup do 18:00 - Dostawa jutro

Dostawa jutro od 49,99 zł

Odbierz rower gotowy do jazdy pon. 17 mar.

Darmowy zwrot

Przeznaczony na wycieczki terenowe po wyboistych trasach, z umiarkowanymi przewyższeniami (pagórkowate trasy i średnie góry).

Strome ścieżki stają się przystępne na tym wszechstronnym, zwrotnym i bezpiecznym elektrycznym MTB. Możesz jechać dłużej z dodatkowym akumulatorem: plus 70%, aby zapomnieć o ograniczeniach!

Kup razem z

Podobne produkty

Zalety produktu

Autonomia

Do 80 km po trasie z małą ilością wzniesień z wewn. akumulatorem o poj. 500 Wh.

Moc

Skorzystaj na wzniesieniach z silnikiem BROSE T z momentem 70 Nm, moc 460 W.

Łączność

Pobierz aplikację DECATHLON RIDE i uwolnij cały potencjał swojego roweru!

Płynne pedałowanie

Wspomaganie zapewnione przez zintegrowany, centralny silnik. Idealne na MTB.

Kontrola

Ciesz się jazdą: uniesiona pozycja, pełna amortyzacja 140 mm, siodło CORE 60°.

Siła hamowania

Hamulce hydrauliczne TEKTRO M276 z tarczami o średnicy 203 mm.

Opis produktu

Opinie

242 Komentarze

208 Użytkownicy polecają ten produkt

  • 5 a11y.reviews.numberStars
  • 4 a11y.reviews.numberStars
  • 3 a11y.reviews.numberStars
  • 2 a11y.reviews.numberStars
  • 1 a11y.reviews.numberStars
1 - 3 z 242 ocen

Informacje o autorze opinii

Łukasz | Polska |
Kupujący zweryfikowany
używany od 3 do 6 miesięcy

Średniak.

Rower zakupiony w Pile parę miesięcy temu. Po zakupie dowiedziałem się że rower jest uszkodzony ponieważ serwisant przekręcił zatrzask wyjmowania baterii (!) i muszę czekać na nowy - okay, ale kosztowało mnie to parę dni oczekiwania. Po zakupie roweru który był naładowany (poprosiłem o to w sklepie i nie było problemu - duży plus!) natrafiłem na ścianę - serwisant wydający rower nie ustawił mi SAGa bo nie miał pompki do amortyzatorów w serwisie (!), nie wiedział nawet czy opony mam na mleku czy na dętce (!!!), i miał problem żeby pomóc mi ustawić wysokość siodełka (!!!). Ogólnie sprawiał wrażenie niekompetentnego. Serwis to kompletna klapa, już tam prawie na pewno nie wrócę. Co do roweru - jest to mój drugi elektryk. Rozmiar jest raczej większy niż sugerowałaby rozmiarówka. Bateria to jakaś porażka - parukrotnie po przejechaniu 50-55km w płaskim terenie wyłącznie w trybie 1 udało mi się ją wyczerpać do zera. 80km wydaje mi się kompletnie nierealne. Amortyzacja ok, ale widelec jest dość elastyczny i potrafi słabo wybierać niewielkie wyboje. Damper jest po prostu ok. Napęd jest w porządku ale mógłby być bardziej precyzyjny. Seat dropper przyszedł z serwisu z masakrycznym luzem. Hamulce wyjątkowo dają radę. W tej cenie można dostać dużo lepszy rower na wyprzedażach. Ogólnie jestem zadowolony z zakupu - ale ze sklepu i serwisu nie.

  • Moc
  • stosunek jakości do ceny
  • Łączność
  • Autonomia

Informacje o autorze opinii

Mateusz | Polska |
Kupujący zweryfikowany
używany od tygodnia lub mniej

Zasięg i atybuyty jazdy

Ścieżka na której sprawdziłem rower - była wielokrotnie testowana na topowej wersji Giant trance 3 a więc mogę się wypowiedzieć na temat zawieszenia. Rower daje dużą pewność prowadzenia na trudnych technicznie ścieżkach, ostre łuki, ciasne zakręty nie sprawiają żadnych problemów. Praca zawieszania na wysokim poziomie, zwrotność roweru jak na 29 cali również dobra. Po prostu jest pewnie i bez kompromisu. Hamulce - wystarczające. Trasa którą pokonałem to 30 km, 70 procent terenu w lesie, piachy, korzenie, 30 procent polne drogi, szutry, asfalt. Dosyć duży i dlugi,podjazd na samym końcu który zawsze był dla mnie katorgą. Bateria naładowana na 100 podczas startu pokazała zasięg 70 km. Po przejechaniu 30 km w trybie mieszanym, gdzie na piaskach i podjazdach używałem 4 trybu, na prostych drogach trybu 1 i 2, rzadko 3 - stan baterii pokazal 71% i 64 kilometry zasięgu. Z pewnością gdyby nie duży podjazd na samym końcu to zasięg znacznie by wzrósł co widać podczas spokojnej jazdy - stan baterii na prostych odcinkach znacznie wzrasta na plus. Na rowerach jeżdżę od ponad 20 lat, jest to mój 4 full a pierwszy elektryk. Uważam go za bardzo dobry rower. Dodam tylko że zawieszenie roweru zostało ustawione pod moją wagę w sklepie przez obsługę techniczną - panowie idealnie wycelowali sie w SAG co widać po zakresie pracy ornigow na zawieszeniu.

  • Moc
  • stosunek jakości do ceny
  • Łączność
  • Autonomia

Informacje o autorze opinii

Kacper | Polska |
używany od 3 do 6 miesięcy

Jest okej

takie 8/10 dośc specyficzne lagi ale jest okej stostunek ceny to jakosci okej

  • Moc
  • stosunek jakości do ceny
  • Łączność
  • Autonomia
Zobacz także